استخدام کارشناس مانیتورینگ خودپرداز در شرکت پرداخت نوین

نوع همکاری

تمام وقت

نیاز به سابقه

بدون نیاز به سابقه

شیوه پرداخت ماهانه
جنسیت کارجو فرقی ندارد
پایان خدمت/معافیت مهم نیست
بیمه همراه بیمه

توضیحات

استخدام شرکت پرداخت نوین 

 

شرکت پرداخت نوین مفتخر است که در فرصت‌های شغلی زیر اقدام به جذب افراد با انگیزه و پرتلاش در تهران نماید.

عنوان شغلیشرایط احراز
کارشناس مانیتورینگ خودپرداز

توضیحات:
ما در معاونت عملیات پرداخت نوین به دنبال یک همکار مسئولیت پذیر، دقیق، مسلط به امور اداری (Microsoft Office) و آشنا به صنعت پرداخت الکترونیک هستیم.
مهارت­ های عمومی:
دقت و توجه به جزئیات به منظور جلوگیری از خطا و اشتباه
مهارت در تصمیم گیری و توانایی حل مساله
توانایی تهیه و تدوین انواع گزارشات در سطوح مختلف سازمانی
امکان حضور در روزهای جمعه و تعطیل رسمی برا انجام امور محوله 
مهارت­ های تخصصی:
شناخت صنعت پرداخت
تسلط بر نرم افزارهای office
آشنایی با کامپیوتر و نرم افزارهای مرتبط با آن 
شرح وظایف:
مانیتورینگ دستگاه­ های خودپرداز شعب و خارج شعب
ثبت خرابی ها در نرم افزار سیستم و پشتیبانی خودپرداز 
پیگیری خرابی ها جهت رفع خرابی خودپردزها
هماهنگی جهت راه اندازی دستگاه های خودپرداز 
دریافت و بررسی نامه های دریافتی و پاسخگویی مناسب براساس پیگیری­های انجام شده    
پیگیری و انجام کلیه امور محوله از سوی مسؤولین مربوطه و واحدهای دیگر سازمان  

شما می‌توانید در صورت داشتن ویژگی‌های مذکور، رزومه‌ی خود را با اعلام درخواست مشخص و کلیک روی لینک زیر ارسال و یا به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.

کارپ آگهی ها

کارپ

کارپ، نخستین رسانه استخدام وب فارسی است که علاوه بر انتشار آگهی های استخدام شرکت ها و کسب و کارها، به مهارت های نرم شغلی پرداخته است. لازم به ذکر است در این زمینه با انتشار ویدیوهای آموزشی و مقالات مهارت شغلی قصد در افزایش علم و مهارت شغلی کارجویان گرامی دارد.
کافرمایان میتوانند با درج آگهی استخدام بصورت رایگان در رسانه کارپ به جذب نیرو بپردازند و کارجویان نیز میتوانند با افزایش مهارت های نرم شغلی، جایگاهی بهتر در شرکت ها و کسب و کارهای معرفی شده داشته باشند.

نصب برنامه ها دسترسی سریع تر به آگهی های استخدام رسانه کارِپ