Loading...

استخدام کارشناس اداری و مترجم یار زبان انگلیسی در عباس آباد

نوع همکاری

تمام وقت

نیاز به سابقه

بدون نیاز به سابقه

شیوه پرداخت ماهانه
جنسیت کارجو فرقی ندارد
پایان خدمت/معافیت مهم نیست
بیمه همراه بیمه

توضیحات

دفتر ترجمه رسمی 530 با محیطی پویا و فعال نیازمند همکاران زیر است: 1- کارشناس اداری (حداقل 2 سال سابقه کار)، 2- مترجم یار (حداقل 2 سال سابقه کار، دقت و سرعت کافی) مزایا الف) پرداخت حقوق عالی و متناسب با توانایی ها ب) بیمه از روز اول پ) محیط کار صمیمی و آرام شرایط: الف) لطفا مترجم یار حتما دارای مهارت کافی برای ترجمه اسناد فرم را داشته باشد و در زمینه ترجمه اسناد رسمی کار کرده باشد. ب) کارشناس اداری مهارت کافی کار با کامپیوتر (Word، اینترنت و …) داشته باشد. مهارت تایپ مد نظر نیست. پ) همکاری فقط به صورت حضوری خواهد بود. ساعات کار: 8 تا 16، پنج شنبه ها: 8 تا 14 ت) متقاضیان فقط از تهران اقدام کنند. لطفا متقاضیان شهرستانهای اطراف برای این موقعیت های شغلی اقدام ننمایند. تلفن:
کارپ آگهی ها
آگهی بعدی

آگهی های مشابه

رسته شغلی اداری و دفتری در شهر تهران

کارپ

کارپ، نخستین رسانه استخدام وب فارسی است که علاوه بر انتشار آگهی های استخدام شرکت ها و کسب و کارها، به مهارت های نرم شغلی پرداخته است. لازم به ذکر است در این زمینه با انتشار ویدیوهای آموزشی و مقالات مهارت شغلی قصد در افزایش علم و مهارت شغلی کارجویان گرامی دارد.
کافرمایان میتوانند با درج آگهی استخدام بصورت رایگان در رسانه کارپ به جذب نیرو بپردازند و کارجویان نیز میتوانند با افزایش مهارت های نرم شغلی، جایگاهی بهتر در شرکت ها و کسب و کارهای معرفی شده داشته باشند.