Loading...

استخدام مسئول دفتر خانم برای شرکت ICEN در تهران

نوع همکاری

سایر همکاری

نیاز به سابقه

بدون نیاز به سابقه

شیوه پرداخت ماهانه
جنسیت کارجو خانم
پایان خدمت/معافیت مهم نیست
بیمه همراه بیمه

توضیحات

استخدام شرکت ICEN

 

شرکت ICEN جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (منطقه ۷، خواجه نصیر) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلیشرایط احراز
استخدام مسئول دفتر
جنسیت: خانم
مقطع تحصیلی: دیپلم، کاردانی، کارشناسی
سابقه کاری: ۱ سال
حقوق: از ۱۵ الی ۲۰ میلیون
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
آشنایی با آفیس
درک خط مشی شرکت و همسو کردن فعالیت‌های واحد/ شرکت در رابطه با آنها
تلاش در جهت تحقق اهداف سازمانی و گزارش‌دهی به مدیریت ارشد
اطلاع از دستور العمل‌ها و مقررات اداری مرتبط با فعالیت‌ها
ثبت تماس‌های دریافتی و ارائه گزارش به مدیر مافوق
یادآوری زمان تشکیل جلسات و قرار ملاقات‌ها به مدیر مربوطه
برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری جلسات داخلی
برنامه‌ریزی قرار ملاقات مدیر و مافوق و پیگیری جهت تحقق آن
هماهنگی اتاق جلسات و اطمینان از آماده بودن تجهیزات آن قبل از برگزاری جلسات برنامه‌ریزی شده
دریافت و ارسال ایمیل‌های مرتبط با فعالیت‌های کاری
تنظیم پیش‌نویس نامه‌های صادره طبق دستور مدیر مافوق
اخذ تأییدیه محتوای نامه از مدیر مافوق
دریافت نامه‌های درون سازمانی و نامه‌های وارده از بیرون سازمان
شماره‌گذاری نامه‌های وارده و صادره
نگهداری نامه‌ها در دبیرخانه اداری
دریافت، بررسی، توزیع و ارسال نامه‌ها، دورنگارهای واحد به گیرندگان مرتبط
کنترل موجودی اقلام مصرفی دفتر به صورت مستمر
پیگیری کارهای محوله از طرف مدیر تا حصول نتیجه
پاسخ گویی به ارباب و رجوع به صورت حضوری
برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت انجام سفرها و مأموریت‌های مدیر مافوق (نظیر آژانس هواپیمایی، محل اقامت و…)
ثبت مراجعات حضوری ارباب و رجوع و ارائه گزارش به مدیر مافوق
هماهنگی جهت ارسال مرسولات به افراد مشخص شده
شناسایی تأمین‌کنندگان حمل و نقل، چاپ و…
درخواست تکثیر اسناد و هماهنگی با مرکز تکثیر جهت انجام خدمات تکثیر
جمع‌اوری اطلاعات جهت آماده‌سازی گزارش مورد نیاز مدیر مافوق
محافظت و نگهداری از کلیه اسناد و حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه
درخواست خرید کالای مورد نیاز و ارسال آن به مدیر مافوق
همکاری با مدیر واحد در شناسایی منابع مورد نیاز جهت تحقق اهداف واحد سازمانی. (طرح‌ریزی بودجه‌ی واحد)
ابلاغ دستورات صادره مدیر مافوق به اشخاص مربوطه
ارائه پیشنهادات جهت بهبود فعالیت‌های واحد
درخواست اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه جهت حذف کردن مطابقت نداشتن‌های بالفعل و بالقوه
مزایا:
اتاق بازی
بیمه
بیمه تکمیلی
صبحانه

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

کارپ آگهی ها
آگهی بعدی

آگهی های مشابه

رسته شغلی اداری و دفتری در شهر تهران

کارپ

کارپ، نخستین رسانه استخدام وب فارسی است که علاوه بر انتشار آگهی های استخدام شرکت ها و کسب و کارها، به مهارت های نرم شغلی پرداخته است. لازم به ذکر است در این زمینه با انتشار ویدیوهای آموزشی و مقالات مهارت شغلی قصد در افزایش علم و مهارت شغلی کارجویان گرامی دارد.
کافرمایان میتوانند با درج آگهی استخدام بصورت رایگان در رسانه کارپ به جذب نیرو بپردازند و کارجویان نیز میتوانند با افزایش مهارت های نرم شغلی، جایگاهی بهتر در شرکت ها و کسب و کارهای معرفی شده داشته باشند.